De moderne klant maakt zijn eigen keuzes, bepaalt zijn eigen pad en wordt daarbij steeds meer beïnvloed door de netwerken waarvan hij deel uitmaakt. Het verwerven van klantkennis, het verbinden van deze informatie en het ontsluiten ervan bepaalt in hoeverre u in de toekomst persoonlijke, relevante dienstverlening kunt bieden.

CRM is een cruciaal hulpmiddel voor efficiënte en effectieve persoonlijke service en daarmee een belangrijke factor in de kracht van uw bedrijf. Als u al een CRM-pakket heeft aangeschaft, bent u op de goede weg. Maar om er optimaal van te profiteren, is het niet voldoende om het enkel te gebruiken voor het versturen van mailings en nieuwsbrieven. De moderne klant verwacht meer dan simpele contactmomenten. U moet samen met hem op weg gaan en onderweg toegevoegde waarde bieden door relevante interactie.

Met alleen een CRM systeem bent u er dus nog niet. U moet ook uw interne processen zo inrichten dat u uw klanten daadwerkelijk passend en gericht kunt bedienen. Veel bedrijven hebben daar moeite mee, omdat ze niet precies weten wat te doen en waar te beginnen. Speciaal voor hen hebben wij dit whitepaper geschreven.

Durft u het aan om die volgende stap te zetten? Vraag dan het whitepaper aan via het formulier aan de rechterzijde.