Een belangrijk onderdeel van iedere implementatie, of het nu nieuwe werkwijzen, nieuwe functionaliteiten of zelfs nieuwe systemen betreft, is support. Ook wanneer een eigen beheer organisatie wordt opgetuigd, zal zeker in het begin nog behoefte zijn aan ondersteuning. We vinden het van groot belang dat u weet waar u terecht kunt voor vragen en voor ondersteuning en zullen dat ook duidelijk met u afstemmen.

Om u zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen bij uw vragen of problemen, werken wij met Teamviewer waardoor we mee kunnen kijken op de pc en deze waar nodig ook kunnen overnemen. De gebruiker kan in dat laatste geval met ons meekijken. Gedurende een Teamviewer sessie is het ook mogelijk om de chatfunctie te gebruiken of te bellen via de internet verbinding (VOIP) en bestanden over en weer te sturen.

Voor overleg op afstand of een sessie met meerdere gebruikers, hebben we Teamviewer Online meeting beschikbaar. Tijdens deze sessie kan iedere deelnemer op aangeven van de organisator van de meeting iets laten zien op zo’n eigen scherm.

In het geval van een supportvraag kunnen wij u vragen om naar deze pagina te gaan en een keuze te maken voor ‘Support-op-afstand’ of ‘Online-meeting’. Hieronder vindt u voor beide vormen van ondersteuning via Teamviewer een beknopte instructie.


 

Support op afstand

Online-meeting

Klik op de ‘Support op afstand’ button om deel te nemen aan een afstandsbedieningssessie. Klik op de ‘Online-meeting’ button om deel te nemen aan een online meeting.
Klik vervolgens op bestand ‘Uitvoeren’. Klik vervolgens op bestand ‘Uitvoeren’.
Indien nodig klikt u op ‘Yes’ om teamviewer toegang te geven. Indien nodig klikt u op ‘Yes’ om teamviewer toegang te geven.
Geef het ID en het wachtwoord door aan uw host. Voer het Meeting-ID dat u van uw host heeft gekregen in.