Hoe kunt u door persoonlijk contact het verschil maken en tegelijkertijd technologie optimaal gebruiken om uw processen te verbeteren? Wat verwachten uw klanten van u? En is dat wel altijd betaalbaar?

Deze en andere vragen kwamen ter sprake in de workshop ‘Klantgericht ondernemen en de digitale paradox’ tijdens het symposium van de Beursbengel op 30 maart jl. Ook in 2017 prijkt ‘onze’ Sjoerd weer op de achterpagina van de Beursbengel. Sjoerd wil u graag helpen bij het vinden van de balans tussen techniek en persoonlijk contact, zodat uw klanten tevreden blijven en uw bedrijf een gezonde toekomst tegemoet gaat.

Daarom gaat Sjoerd dit jaar met u op reis. Hij is nieuwsgierig naar uw ervaringen en heeft veel vragen. Zo wil hij graag weten wie u wilt zijn in de toekomstige markt voor verzekeringsadvies, hoe u met uw klanten wilt omgaan en wat dat betekent voor uw dienstverlening en de inrichting van uw organisatie en processen.

Samen weten we meer

In 2017 bestaat de Beursbengel 80 jaar. Dat werd op 30 maart gevierd met een symposium met als thema “De risico’s van de toekomst”. Als initiatiefnemers van Sjoerd mochten we als SparklingCRM niet ontbreken op deze dag. Wij organiseerden daarom de workshop “Klantgericht ondernemen en de digitale paradox” en onder het motto “samen weten we meer dan alleen” discussieerden we met de deelnemers aan de hand van enkele prikkelende stellingen.

Was u verhinderd of koos u voor een andere workshop en wilt u wel actief meedenken en -praten? Vul dan hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Meer informatie over Sjoerd leest u op www.sjoerd4u.nl 

Ja, ik had interesse in de workshop en wil graag meedenken en -praten

Geslacht*

Velden met * zijn verplicht.