Henst & Lunsen Assurantie Adviseurs live met Sjoerd!

  • Sprong

Henst & Lunsen Assurantie Adviseurs live met Sjoerd!

By |2018-07-21T13:40:54+00:0014 juni 2018|Categories: Blog|0 Comments

Henst & Lunsen Assurantie Adviseurs BV adviseert en bemiddelt in verzekeringen voor DGA’s, zelfstandig ondernemers en het MKB.

Een modern kantoor met een deskundig en ervaren team dat met een duidelijke focus in staat is hoogwaardig en objectief verzekeringsadvies te combineren met efficiënte en betaalbare dienstverlening.

Henst & Lunsen is gespecialiseerd in:

  • Klantgericht Risicomanagement
  • Arbeidsongeschiktheid
  • Beroepsaansprakelijkheid
  • Verzuimverzekering
  • Datariskverzekering
  • MKB verzekeringen.

Henst & Lunsen heeft vele jaren gewerkt met de gecombineerde CRM / Polis administratie ‘EMMA’ en is per juni overgestapt en gemigreerd naar Sjoerd.

In de afgelopen periode is een vergaande professionalisering doorgevoerd naar nog klantgerichter werken. Die ontwikkeling werd mogelijk  doordat Sjoerd juist die werkwijze ondersteunt. Henst & Lunsen heeft na een uitgebreide zoektocht en selectietraject met meerdere CRM toepassingen, gekozen om met Sjoerd de toekomst in te gaan. Per 4 juni is het kantoor live gegaan met het platform.

Een van de redenen om voor Sjoerd te kiezen, is de mogelijkheid die het platform biedt om te werken op basis van Klantgericht Risicomanagement. Ook de uitgebreide ondersteuning van de bedieningsconcepten en de geautomatiseerde bewaking van de daarbij behorende werkzaamheden, de facturatiemodule alsmede een volledige productadministratie met diverse koppelingen waaronder Time / Solera  waren belangrijke criteria voor Henst & Lunsen. Sjoerd maakt de dienstverlening van Henst & Lunsen niet alleen zichtbaar, maar helpt ook bij de bewaking ervan en geeft onder andere  inzicht in de bestede tijd. Het gebruik van de Campagnemodule in Sjoerd is de volgende stap die gezet gaat worden!

Slimme procesondersteuning

Henst & Lunsen maakt gebruik van de procesondersteuning die het platform biedt voor onder andere het beheren van alle contactmomenten, de opportunity’s en adviezen, waardoor medewerkers worden meegenomen door de verschillende processtappen en waar nodig bewaking plaatsvindt op de voortgang. Ook voor tickets, die gebruikt worden om bijvoorbeeld schades, mutaties, vragen en klachten op te volgen en te bewaken is deze procesondersteuning actief.

Volledige implementatie

Henst & Lunsen heeft gekozen voor een heel degelijk implementatietraject om vanaf de start direct met een volledig CRM, met klantgericht risicomanagement, met de productadministratie, met diverse koppelingen, met contracten en facturatie en met de event driven campagnemodule te werken. Een hoog ambitieniveau dat uiteindelijk ook haalbaar bleek.

De kern van Sjoerd

Klantgericht Risicomanagement is de kern van het Sjoerd platform. Verzekeren is tegenwoordig immers geen primair doel op zich, maar maakt waar nodig onderdeel uit van een totaaladvies. Dat advies is een momentopname en dus niet statisch; blijvende interactie tussen adviseur en klant is belangrijk om het actueel te houden.

Meer weten over Sjoerd? Kijk op https://sjoerd4u.nl/

Leave A Comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Service

Wanneer u vragen heeft of support zoekt dan kunt u tijdens kantooruren terecht bij onze Servicedesk.

SparklingCRM Servicedesk is bereikbaar via:
T. +31 (0)33 2067 700
E. service@sparklingcrm.nl


Kantooradres (Servicedesk):
Van ’t Hoffstraat 28e
3863 AX NIJKERK

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Ok