Blog

Hoe bereidt u zich voor op de AVG?

Onlangs berichtten wij u over de invoering van de Wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), die van toepassing wordt per 25 mei 2018. Hiermee wordt de privacy wetgeving in heel Europa gelijk getrokken. De Wet houdt [...]

By | 14 december 2017|Categories: Blog|Tags: |0 reacties

Wim Vonk over tien jaar SparklingCRM

‘CRM gaat over het verbinden van mensen, processen en tools’ Hoe vul je oprechte klantgerichtheid succesvol in? Het beantwoorden van die vraag is de dagelijkse praktijk van SparklingCRM. Tien jaar geleden startte Wim Vonk samen [...]

By | 13 december 2017|Categories: Blog|0 reacties

Bent u al klaar voor de AVG?

De AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. In het Engels heet deze wet 'General Data Protection Regulation (GDPR)' en deze zorgt voor een gelijke privacy wetgeving in de gehele Europese Unie. De AVG is op 25 [...]

By | 5 oktober 2017|Categories: Blog|Tags: |0 reacties

Hoogkamer Assurantiën live met Sjoerd

Hoogkamer Assurantiën uit Lisse heeft in de afgelopen periode een transformatie doorgemaakt naar volledig klantgericht werken. Een behoorlijke verandering voor organisatie en medewerkers. In die overgang past ook de implementatie van een platform om duurzame [...]

By | 14 september 2017|Categories: Blog|Tags: , |0 reacties

Onderzoek: wat drijft de startende intermediair?

Lancering trendonderzoek starters in de intermediaire markt Jaarlijks starten tientallen financieel adviseurs als zelfstandig intermediair in de Nederlandse markt. Deze intermediairs kiezen bewust voor een nieuwe start in een markt die bol staat van de [...]

By | 13 juni 2017|Categories: Blog|Tags: , |0 reacties

Klantgericht Ondernemen en de Digitale Paradox

Symposium Beursbengel 30 maart 2017 Hoe kunt u door persoonlijk contact het verschil maken en tegelijkertijd technologie optimaal gebruiken om uw processen te verbeteren? Maakt technologie de adviseur in de toekomst niet volledig overbodig? Deze [...]

By | 15 mei 2017|Categories: Blog|0 reacties

De macht van de klant zit in de muis

Dat is een citaat uit het artikel ‘Verzekeringsmarkt in 2030: Traditioneel intermediair vervangen door robots’ in de Beursbengel van maart 2017, maar dat was niet het gevoel dat bij mij overheerste tijdens het lezen. Dit [...]

By | 10 maart 2017|Categories: Blog|0 reacties

Workshop op symposium Beursbengel 80 jaar

Hoe kunt u door persoonlijk contact het verschil maken en tegelijkertijd technologie optimaal gebruiken om uw processen te verbeteren? Wat verwachten uw klanten van u? En is dat wel altijd betaalbaar? Deze en andere vragen [...]

By | 14 februari 2017|Categories: Blog|0 reacties

Wat zegt uw neus?

In 2015 schreef ik een blog naar aanleiding van een krantenartikel met de titel ‘Goede dokter, slechte patiënt’ waarbij ik de parallel trok met de praktijk van de financieel adviseur. In dat artikel ging het [...]

By | 14 februari 2017|Categories: Blog|0 reacties

Projectaanpak CRM 2.0 zorgt voor energie

Het is iedere keer weer een prachtige uitdaging om bedrijven te mogen bijstaan, die klantgericht ondernemen binnen hun organisatie al heel bewust toepassen en dit naar een hoger niveau willen tillen. Top-down of Bottom-up Het [...]

By | 27 oktober 2016|Categories: Blog|0 reacties
Service

Wanneer u vragen heeft of support zoekt dan kunt u tijdens kantooruren terecht bij onze Servicedesk.

SparklingCRM Servicedesk is bereikbaar via:
T. +31 (0)33 2067 700
E. service@sparklingcrm.nl


Kantooradres (Servicedesk):
Van ’t Hoffstraat 28e
3863 AX NIJKERK